mandag den 31. maj 2010

Et forklæde til A

Efter en A-kjole til Amalie, fulgte et A-forklæde til Asger hendes storebror. Det går jo ikke, at det kun er hende der får noget vel? A-forklæde er måske lidt søgt, men den kvikke læser vil bemærke, at der faktisk er syet et stort A på forklædet. Jeg havde egentlig sagt jeg ville lave et med Spiderman, men det er ikke rigtig sejt når man er blevet 9 år, så nu satser vi på at rumskibe og astronauter går an.....
Han er i hvert fald en god hjælper i køkkenet.
Børneforklæder - det er godt nok taknemmeligt at sy!
Efter vi nu har mødt lidt dejligt sommervejr og bl.a. spist på terassen, kan jeg ikke dy mig for at sige - det er godt der er lidt tid til vi skal igennem denne slags morgener igen:

2 kommentarer:

  1. Suuper fint forklæde der! Det kan være jeg skal lade mig inspirere og selv få syet et til Bjørnen :)

    SvarSlet
  2. Tak Liv! Gå du bare igang, hvis han ikke har nok i dødningehovedsagen pt? :-)

    SvarSlet