onsdag den 30. juni 2010

Når syprojektet bare går helt galt

Åh, kender i det? Når det bare går helt galt med sammensætningen af stof, mønstre og farver. Det er bestemt sket for denne sag. Det er en hjemmesyet "organiser" til bagsædet i bilen. Sådan nogle må vi jo ha, når nu vi skal afsted på ferie. Så jeg kastede mig ud i projektet, med glad forventning til også at få brugt nogle stofrester. Og det fik jeg så sandelig. Men helt ærlig, så gik det bare galt, ikk! Det spiller slet ikke sammen. Den er bare blevet GRIM! (Og jeg havde luret den længe inden jeg var færdig, alligevel blev jeg ved. Fjols!)
Men engang i mellem skal man jo også stå ved sine fiaskoer. Og denne kommer i brug uanset hvad, for jeg skal nå at lave alt for mange flere ting. Deriblandt en mere inden ferien


Det er jo heller ikke så let at få tid til at sy, når vi hele tiden er udenfor. Igår så det fx sådan ud i vores have, hvor vi var flyttet under birketræets dejlige skygge.


1 kommentar:

  1. Fantastisk fin blog (og navn) har straks meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge med på bloggen.

    SvarSlet