lørdag den 19. juni 2010

Nederdele til selv

Jeg arbejder pt med at finde ud af hvilken type nederdel jeg vil investere min tid og godt stof i. Indtil videre når jeg til samme konklusion HVER gang - jeg har i virkeligheden brug for nogle længere stænger.....
Jeg har tidligere syet en fra Ottobre. Den var egentlig fin, men blev alligevel for stor, selv efter en del justering.

Nu har jeg lavet halv sol. Det er noget af det nemmeste. Og en af pigerne fra Slyngebarn har endda lavet en beregner, så man ikke selv skal regne den ud. Den findes her: http://www.moegungen.dk/nederdel/

Modellen herunder er total Øko - genbrug - ingen udskejelser her. Brugt sengetøj og kanten af en str 4 år t-shirt. Tog da ½ time af lave!!!!
Derefter har jeg kreeret mig en slå om nederdel. Det var SÅ NEMT, at jeg overvejer at gå igang med min næste tutorial. Men jeg tror lige den skal sidde på et par timer, før jeg vil være al for kæk med hensyn til modellen. SÅdan lige til at starte med, synes jeg i hvert fald den sidder fint. Måske skulle den have været lidt længere? (Men nu havde jeg jo altså kun liiiiige 1 meter stof, fordi jeg var faldet over en rest. Sådan er det altid for mig)

1 kommentar:

  1. Nej, hvor er de fine især slå-om nederdelen. Jeg ville elske en tutorial, hint hint :D
    Kh. Nikoline fra SB

    SvarSlet