søndag den 29. august 2010

*** mixet ****

Sikke en lang og god og hård weekend. Vi har været på arbejde hos et par i "husklubben". Her skiftes vi til at møde op hos hinanden og arbejde på hus og have. Denne weekend var vi i Søborg. Med til konceptet hører også god mad og hygge om aftenen, overnatning og så arbejder vi videre hele søndagen. En sådan weekend levner ingen tid til kreative projekter (eller særlig meget søvn), så jeg har været en tur i gemmerne.
Og jeg har kreeret et  indlæg totalt uden hoved og hale. Man må godt nøjes med at kigge billeder.

Først, kan jeg ikke lade være at fremvise vores farlige tiger, der har fået øje på en ligeså farlig tiger i spejlet. Har jeg fortalt den nu er navngivet Hudidi?


Fra arkivet har jeg valgt:
 Bastians badekåbe. Syet af håndklæder. Den fik senere også et bælte af samme materiale (føj, jeg husker stadig hvor slemt det var at vende bæltet - nu til dags havde jeg nok syet det sammen udefra). Her på billedet er Bastian 4 år og han bruger den faktisk endnu, hvor han er 8 år. Så her kan man da tale om at få noget for sin indsats!

Emils solhat/bøllehat. Den ser lidt høj ud, men det er den egentlig ikke. Har også et par år på bagen og har været elsket i flere år.

JordbærMarie sæt til Silje med vest og nederdel. Nederdelen har været højt elsket og er snart forvasket, men vesten faldt ikke lige i prinsessens smag. Måske var den også en anelse for stor? I hvert fald ligger den stort set ubrugt i skuffen. (Kender i det der - når man har brugt tid på at sy noget, så skal det dælme også bruges? Æv altså)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar