lørdag den 14. august 2010

Sewing clothes kids loves. Part 2

Jubiii, så blev jeg endelig færdig med mit næste projekt fra min nye bog. Denne bluse model hedder: "IMKE". Der er masser af eksempler på dejlige kvinders kreative udgave af modellen her:
http://www.farbenmix.de/galerie/categories.php?cat_id=160

Jeg er SÅ utålmodig for at vise frem, så i får billeder med det samme, selv om de pinligt nok, ikke er specielt gode. Det gamle kamera, er ikke begejstret for gråvejr!
Bluse er str. 10 år og til Emil, men han er ikke hjemme, så Bastian stod model.
Min første Imke. Dreng str 10 år

Der er piratbånd ned af hætten og ærmerne. Drengene elsker det bånd med sølv-dødninge-hoveder, men det var altså den allersidste rest jeg havde :-(
Hvis du ser godt efter på billeder ovenorver, vil du opdage, der sidder en lille fræk abe i den ene side af blusen!
Herunder, er der vidst en fræk abe indeni også!

TIlføjet 15/8: Løb ud i haven i dag, for at forsøge at fange blusen på dens rette ejer, men han var svær at fange. Her har i ham:

OG modellen kan også slænge sig:

2 kommentarer:

  1. Really beautiful "Imke" for a boy and nice fabrics!

    Greetings,Steffi

    SvarSlet