tirsdag den 14. september 2010

Fed mobil-taske. Brug af tutorial og flere rester!

Jeg spiser mig stadig flittigt gennem resterne. Fandt et link til en Ipod-cozy-tutorial og det ku' jo fint bruges til mobilen også. Du finder tutorialen her:
http://julieree.blogspot.com/2006/11/ipod-cozy-tutorial.html

Og her er min fortolkning af den:

Dem skal der helt klart produceres flere af. Til familien, til den anden telefon, til gaver. De er nemme, hurtige og så passer den mig bare SÅ GODT. Jeg kan nemlig godt li, jeg ikke skal stå og fumle med knapper eller andet, men bare skal slide telefonen i og lige glide elastikken hen over. Det skal være NEMT, for jeg er lidt doven, og når det er lidt besværligt, bliver det ikke gjort.
Det eneste jeg har fortrudt er at jeg har sat elastikken så langt ude i siden. Næste gang kommer den lidt tættere på midten uden dog at skulle helt til midten. Jeg synes elastikken ser MEGET bred ud på foto, så galt er det altså ikke i virkeligheden. Det er vidst vinklen. Men ellers kan man jo vælge en elastik nr smallere, dog tror jeg ikke den helt smalle duer.
Jeg har foret min med en fleece-rest og bare pyntet den med et bånd. Det er lidt noget småtteri at få gennem maskinen, så man skal ikke være alt for pølsefingret :-)

1 kommentar:

  1. Hvor er du produktiv med dine stofrester :-) Jeg skal altså også til og op i gear!

    Tak for link på SB! :-)

    SvarSlet