onsdag den 29. september 2010

Monsterbukser

Det her er faktisk også et resteprojekt. Tro det eller ej. Det kræver selvfølgelig en lidt større rest, når man skal sy bukser i str 9 år ;-) Men Bastian ville gerne have et par sorte fleecebukser. Jeg havde bare ikke lige helt sort fleece nok, så jeg lavede en kile af noget edderkoppespind fleece og så var der stof nok til et par bukser.

Men jeg synes alligevel der skulle lige mere fis og ballade til, selvom drengen egentlig var glad. Så jeg har fundet et par rester mere i fleecebunken og applikeret et rødt monster.
Jeg har ikke tålmodighed til at vente på ordenligt fotolys, så i får blitz-udgaven her. Måske får jeg et action-pic i weekenden? (hvis han ikke har revet dem itu inden, engang i mellem går det liiidt for stærkt. Sidst jeg havde syet nyt, væltede han på cyklen dagen efter og total flænsede dem)


Nærbilled af monster. Han er da fræk, ikk?
Glæder mig til han vågner i morgen og kan prøve dem på.

Kan i tåle flere lommelet holdere? Her er et af en meget lækker rest, jeg har arvet fra Liv. Det bliver nok en julegave til en af pædagogerne...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar