torsdag den 9. september 2010

Rester 3

Der er egentlig så mange gode ting man kan lave af rester. Som Frk. Turkis allerede har foreslået er lommelet holdere en god ting. Huer er også fine. Og dukketøj.

Her er nogen af mine lommelet holdere:

Denne er min favorit :-)


Jeg laver mine med 2 lige store stykker stof og stryger dem så, så det stof jeg vil have inderst danner en fold/kant. Det giver også en kant på indersiden, så hvis man samler dem pænt, kan de i princippet være vendbare. (Men jeg er ikke sikker på, at der findes ret mange mennesker, der gider at gå og vende sin lommelet-holder??)

Dukkeblusen her er lidt sjusket lavet. Jeg havde ikke rigtig noget godt mønster til så lille en dukke. Men dukken og Silje er heldigvis ligeglad. Og det er altså godt til at rydde ud i resterne:


Billeder af EG-huer må vente til senere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar