søndag den 7. november 2010

Re-styling af børnetøj.


Re-styling - er det ikke det helt rigtig fancy ord for at genbruge en kjole i str 1½ år, som man bare ikke kan give slip på? Sådan havde jeg det med denne Me too kjole, jeg synes farverne og kvaliteten er vidunderlig. (Fordi jeg er vild med knald på farverne og det bløde og behagelige) Men den var altså aaaalt for lille til Silje 4 år, selv hvis jeg prøvede at kalde det en tunika.

Men nu er den igen i brug. Den er blevet til en fin nederdel, som hun allerede er rigtig glad for. Det store rib stykke sidder rigtig behageligt. Og jeg var så heldig at finde en grøn rib, der præcis matcher kanten nederst på nederdelen.

Som næste projekt har jeg viiildt lyst til at sy Silje et par sjove seje bukser med masser af knald på farverne og mange af dem. Men hun har i forvejen aaaaalt for mange bukser, fordi hun arver rigtig meget. Hmmmm.. så føles det jo som lidt overflødigt, ikke? Må nok hellere smide nogle af de andre videre til genbrug først.

Hav en dejlig søndag!
MAlene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar