søndag den 9. januar 2011

Hue i eget design til skiferien

Jeg er glad for min strikkede hue, men den er ikke så varm og vinden fiser lige igennem. Så hvis der koldt i Østrig hvor vi snart skal stå på ski, så har jeg brug for noget varmere.
Derfor har jeg syet mig en hue i 2 lag der går ned over ørene. (Og matcher min skijakke).
Jeg lavede først en prøvemodel i et stykke fleece, som jeg prøvede, klippede lidt til, prøvede igen og klippede lidt til indtil jeg var tilfreds.
Når man ser hue ligge ned som her, ser det lidt sjov ud med de spidste flapper:

 Men det fungere super når den er på. Modellen er lavet af en bomuldsvelour yderst og en fleece inderst.
Spekulerer på om jeg skal stikke kanten, men jeg kan godt li, at man kan se det hvide også.



 
Jeg tror jeg er KLAR. Afsted på ski med mig (med hjelm siger min familie, så det jo egentlig til når jeg ikke står på ski)

1 kommentar: