tirsdag den 25. januar 2011

Sommerminder

Gamle sommerminder faktisk, men ah.. lidt sommer kunne jeg godt snart bruge. Forrige sommer, da vi skulle afsted på Blå sommer, syede jeg en bluse til Silje og hendes veninde Silje(Yep, den er god nok!). Allerede dengang, var prinsesser hotte, så det skulle der selvfølgelig til. Det mønstrede stof, er fra noget sengetøj Klaus mor har syet til hans søster da hun var baby. Vores børn har også ligget i det, men nu har det så fået lov at leve videre som indslag i diverse kreationer. Jeg elsker sådan noget.
Blusen er syet efter et onion mønster. Der er elastik i hals og ærmer. Det gør at man kan bruge fast stof, og det udvider jo mulighederne meget, for at lave sjovt tøj.
Herunder hele 3 action-pics.



1 kommentar:

  1. Skøn unge som altid :) Jeg håber at I hygger på skiferien :)

    Jeg har givet dig en award :fløjte: :hide: (http://bjornogstoffer.blogspot.com/)

    SvarSlet