søndag den 20. februar 2011

Ej altså, jeg bliver aldrig en strikkehaj...

Besluttede mig for, at sådan en lille hue sag, da bestemt måtte være overkommelig for mig at strikke. Bare en lille en.Jeg vil jo også gerne støtte projektet, som jeg selv reklamere for her på siden. De 1000 huer til cuba. Læse mere her: Huer til CUBA
OG det gik egentlig også ret tjept, selv om det var på pind 3 (urghhh, det er en tynd pind), men jeg memorerde lige opskriften og her gik det så lidt galt......

Kan i se det? Jeg opdagede det først, da jeg havde syet den sammen.....
 Ja, den fik en spids for meget. Altså altså. Men jeg tænker den passer Siljes dukke helt fint og Silje dukke har tilfældigvis en lignende hue, jeg engang har fundet i genbrugsen da jeg kiggede efter egnet dukketøj. Den ser sådan her ud:

Yep, det er faktisk den helt rigtige model, strikket af en der er lidt mere ferm end jeg.
 Så nu bliver den doneret til Cuba projektet, og Silje dukken får lov at beholde den med den sjove facon, der tilfældigvis passer rigtig godt til et dukkehoved. Og uden snore, for dem bruger Silje alligevel ikke.
Jeg har IKKE spurgt hende, så jeg håber jeg bliver tilgivet.....

Havde egentlig besluttet at det måtte være nok med det, men blev alligevel lidt stædig, så nu er jeg igang med en ny.
Har opdaget at det er meget hyggeligt foran TV, som jeg nogengange mere ser for at være social, end fordi jeg egentlig synes det er verdensklasse. :-)

1 kommentar:

  1. Jeg kan varmt anbefale denne opskrift! Jeg kan ikke strikke den, som du gør ... Sidelæns ... :) Men kig på denne her:

    http://www.mama.dk/Baby/Udstyr/Hue.aspx

    Knus

    SvarSlet