lørdag den 12. februar 2011

Nuser lille kat....

Denne her lille frække kat har ligget på mit sybord med bugen åben siden december... hvor jeg fik en krise over, hvad jeg dog egentlig skulle med sådan en, og hvorfor jeg dog ikke brugte krudtet på at kreere julegaver. Det gjorde jeg så.
 Egentlig var det bare fordi Liv jo havde lavet de mest nuttede små katte, til sin søns store begejstring, og det smittede altså. (Se dem her)

Men nu fik jeg altså ondt af katten der lå der, og gjorde ham færdig. Synes stadig det er en ret nuttet model (og den var forholdsvis nem at lave), men alle mine unger er ret ligeglade med ham (måske fordi var har en levende en af slagsen?), så jeg ved ikke rigtig hvad der skal ske med ham.....


Så vil jeg da samtidig lige benytte lejligheden til at vise jer hvor stor vore rigtige kat er blevet. Han er altså stadig en killing, men han er allerede større end vores gamle (hun)katte....


Han er da ret kær, ikke?

1 kommentar:

  1. Superfin - både den hjemmegjorte og den levende - årh gad godt at vi kunne have en kat <3

    SvarSlet