lørdag den 19. marts 2011

Pakkeleg

Her kommer resten af mine vidunderlige gaver fra pakkelegen hos http://www.olineart.blogspot.com/.
Hun er altså helt fantastisk. Du kan også se fine billeder af min lille sørøver og en masse andre skønne ugler og hænge-"ting" på hendes dejlige kreative blog.

Så fint var det hele pakket ind:

Fine små pakker med hver sit kort med lille tekst.

Så er pakken åben. Er det ikke fantastisk?

Super fin hænge-"ting. Hvad hedder sådan en dog? Den hænger allerede på lampen ved mit sybord.

Jeg elsker de her bøtter. Der er perfekte til lidt nødder og andet man har brug for at have med i små portioner.



Jeg er stadig igang med at kreere en pakke, der skal gå den anden vej..og tiden løber afsted.

Bastian er for resten helt forelsket i Sørøver Palle og har plaget om ham - men det er MIN! Begge drenge har sagt, at jeg må til at lære at hækle i en fart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar