mandag den 20. juni 2011

En meget hjemmebikset MP3-løbearmbånd.

Jeg skriver "meget hjemmebikset" for den er ærlig talt ikke køn, men den virker til formålet og jeg tænker, det måske kan inspirere andre, til selv at lave deres egen og meget kønnere udgave.

Da jeg var i løberen og købe nye løbesko, synes jeg alligevel jeg brugte så mange penge, at jeg da ligeså godt kunne købe et løbearmbånd til min MP3. Men ingen af dem passede, enten var de alt for store til min MP3 eller lige netop så små, at den ikke kunne mases derned.

NÅ (på den sure måde) men jeg ville altså gerne have sådan en dims og så biksede jeg mig hurtigt en. I dag har jeg forsøgt at fotografere, men jeg fik vidst lavet lidt kuk i ledningen, nu får i den alligevel. Det er en meget bred elastik og en af Siljes gamle t-shirt- thats all. (Så fik jeg alligevel bidraget mikroskopisk til BTN måneden hva! Lav din datter eller søns gamle t-shirt om til MP3 holdere - øj du kan få mange. ha ha ha)


Vejledning: Sy en pose, der også er delvist lukket i toppen - monter på sammensyet elastik. Færdig.
Den er testet og den virker fint - men den er altså ikke vandtæt og kan ikke deles med din mand, hvis han har bare lidt større overarme end dig. hi hi.

2 kommentarer:

  1. Sådan en har jeg tit manglet, som både passer til min mp3 afspiller og mine mormorarme.. Det kunne kunne da være at jeg skulle kaste mig ud i at lave en selv. God idé :o)

    SvarSlet
  2. Altså dit kreative menneske : ) - min ældste rider meget og cykler derfor meget tit flere kilometer, for at komme ud til "kræet" og han hører altid musik, og har tit bøvl med at placere mobilen med musik, så måske det her er lønningen - alt i alt hele to ting, jeg efterhånden skal afprøve : )

    Forsat god aften Millelouise

    SvarSlet