søndag den 5. juni 2011

Et par hurtige gaver

Her den anden dag, skulle Bastian til dobbelt tøsefødselsdag og selvfølgelig havde vi glemt at få købt en gave. Så ender det altid med at gaven skal være "penge" og der skal jo gøres et eller andet festligt ud af dem.

Så ca 20 min. før han skulle ud af døren, fandt jeg ud af, at pengene da kunne gives i et par små punge. Det kunne jeg da saaaaagtens lige bikse sammen..... hmmm... behøves jeg sige, jeg var presset?

Men færdige blev de da... Ikke med så meget finish, men meget vel modtagne. Nu vil alle de andre piger i klassen også have sådan en!!!

Der er endda lidt genbrug involveret, da den ene lynlås var genbrug.
Men nu hvor Frk. Turkis holder "brugt til nyt"- måned (BTN), må jeg nok hellere komme frem med noget lidt mere opfindsomt. Jeg har planer! Bare vent...... til det regner igen ;-)

1 kommentar:

  1. Hvor er de flotte - men pas på, jeg har stort set hæklet mine punge til de fleste piger den ældstes klasse for nogle år tilbage og jo jo, det skulle være med en blomst ; )

    SvarSlet