lørdag den 16. juli 2011

1001 bindekjolen

Den skal forestille at være limegrøn, men jeg fik ikke max samarbejde fra kameraet.


 Når man skal på ferie på en varm græsk ø, må man da bare eje en 1001-bindekjole. Så sådan en har jeg kreeret, til at tage med på ferie.




 

 Som i kan se på den blege dame med kjolen, har hun stadig ikke været på den græske ø..... Men jeg drømmer allerede om hvordan jeg skal valse rundt i den ene udgave efter den anden og bare har det super behageligt imens.

Faktisk overvejede jeg lige på stedet at lave mindst 2 mere, bare fordi den var så fed at have på. Under 2 meter jersey skal der bruges.

Frk Turkis har lavet en fin vejledning til hvordan man gør. Tjek den ud. Det er ret nemt.

Jeg kan godt selv se, at min modelkarriere bliver kort, men nu er den jo altså lavet til MIG, så i får den med MIG inden i.



Frk.Turkis viser flere versioner her og ellers er det altså virkelig værd at se, dette lille klip hvor den bindes på en masse spændende måder.

4 kommentarer:

  1. Hvor ser du godt ud Malene - og den limegrønne bliver sikkert endnu mere flot til dig EFTER en tur på den græske ø ;-)

    Dejligt, at du kan bruge min vejledning :-)

    SvarSlet
  2. Stå da bare lige og se lækker ud! Kan godt forstå du er glad for den kjole, du kan jo bære den. Unlike andre (mig) med rullepølsedeller, som nok ikke kan gemmes i den model..
    Still dreaming.

    SvarSlet
  3. Gud hvor SMART. Den kan man da ikke undvære.

    Kh Mette

    SvarSlet