mandag den 15. august 2011

BM - Endelig noget til drenge!

Her kommer der endelig en lille drengeting (som sikkert også vil kunne sælges til en del piger). Sidste år lavede jeg en fleecepose til min lille ven Amalie (7år), som skulle på spejdertur. Der var applikeret en fin kat på.
Storebror Asger ville da også gerne have sådan en dejlig fleecepose, og sej som han er syede han en selv!! Af noget grafitti-mønstret fleecestof. Men men men - der manglede jo lige noget. Så da Asger bestilte en figur til sin pose, sagde jeg selvfølgelig JA.
Derefter kom præciseringen - og jeg fik lidt koldere fødder. Jeg måtte jo ikke selv vælge figuren. Det skulle være en sej grafitti kanin (hvordan sådan en fætter ser ud, måtte jeg tilgengæld selv tænke mig til).

Så her er min fortolkning af "SEJ GRAFITTI KANIN".:


Og knægten, ved i hvad han udbrød? "Orh man - den er sej!"
Det er vidst godtkendt. Så må vi se om han selv kan sy den på eller skal have hjælp fra mor.

1 kommentar: