lørdag den 6. august 2011

Kender i det??

Kender i det? Man har lige en ide, til noget man vil lave, og er sikker på det bliver superferdt, og når man så er færdig, er man slet ikke tilfreds? Sådan har jeg det med mine nye turkise pirat-gamache-bukser. Fandt dem i et Ottobre woman blad og de sad tæt og pænt på modellen i bladet. Tegnede en størrelse af, der var lige det mindste og ALLIGEVEL er de bare ALT for store/løse.
For at gøre alting værre, er de fotos jeg har taget, blevet virkelig ringe, selv om jeg tog mange.
Men sådan ser bukserne ud:

De er ligesom både for løse og for lange....

Forsøgte at tage en slå-om sag uden på. Tænker jeg ligner en med natbukser indenunder.

Jeg har efterfølgende med hård hånd, gjort dem MEGET smallere, og stadig virker de lige det løseste. Jeg kan heller ikke finde ud af med mig selv, om de skulle være lidt kortere også???

Modellen ser jo ikke ligefrem juble-lykkelig ud, jeg blev vidst lidt træt af det foto-sjov. Sorry...
... Ja, men om ikke andet, er det da en dejlig farve, ikk?
GOD WEEKEND.

3 kommentarer:

  1. Jeg syns de er fine :)
    Nu ved jeg ik lige om du måske løber eller laver noget andet sport, for det var sådan nogle jeg ville bruge dertil så :D

    SvarSlet
  2. det kender jeg kun alt for godt. Det er bare ikke altid tingene falder ud irl som de gør i hovedet. Men du ret - DET er en suuuuper fed farve:-)

    SvarSlet
  3. Jo, det er en dejlig farve ;-) Og jeg synes da at de er blevet fine - og hvis du gerne vil have de sidder tættere så bare sy hele indersømmen et par cm. inde.

    SvarSlet