torsdag den 8. december 2011

Luciakjole

Uha, jeg har dårlig samvittighed - og er egentlig også lidt trist, over at der ikke har været nogle blogindlæg fra mig, i SÅÅÅÅÅ lang tid. Der har været mere end rigeligt at se til.

Så en dag, kom Silje hjem og siger, jeg skal lave hende en Luciakjole.
Jeg får klippet noget stof op, men dagen efter kommer hun hjem med en seddel, hvor der står hun blot skal medbringe hvidt undertøj. Så behøves jeg jo ikke sy den sammen, vel?
Men i dag, viser det sig, at de alligevel mangler kjoler, så nu har jeg syet den sammen. Det tog vel max 20 min inkl. elastik.

Og her er så Lucia-pigen incl. totalt filtergarn. Måske bliver det redt og vasket, inden den rigtige runde. Hvem ved ?

Mønsteret er Onion 20022. Tror det må være det mest brugte Onion mønster ever ;-)

En lille teaser: Bastian kom også hjem og bestilte et kostume! Og han skal være KO i et julestykke i skolen. Den er snart færdig, og så skal i bare se en dejlig ko.... Stay tuned.....(Den er nu på bloggen - find den her)




ET JULE PS. Hvis i også har en drillenisse hjemme hos jer - så har du måske lyst til at se forbi denne side og se hvad vores drillenisse har lavet af fis. Der er mange ideer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar