lørdag den 11. februar 2012

Et tørklæde til mig

Jeg ELSKER tørklæder. Og bruger dem rigtig meget om vinteren. Men bliver tit lidt overrasket over, hvor dyrt sådan et lille stykke stof, kan være. Så jeg kastede mig over et forsøg, med at lave et selv. Af ting jeg lige havde liggende. Det er en firkant i turkis jersey stof og kantet med sådan et bånd med duttelutter. Aner ikke hvad den slags bånd hedder, men de er ikke helt billige. (altså heller ikke monter dyre, men sådan omkring 14-15 kr/m).
Jeg er blevet rigtig glad for tørklædet, men næste gang skal det enten være aflangt eller en trekant, som er lidt større.
I'll be back!....ha ha
Hvorfor får mine fotos mon en grå bundstreg, når de kommer fra Picassa Webalbum? Gode svar og løsninger efterlyses!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar