lørdag den 28. april 2012

Sov godt

Arrhh - en pude - hvem gider nu vise det frem? Det gør jeg altså i dag, fordi puden har en lidt sjov historie. På vores skitur til Østrig oplevede vi nogle helt utroligt dejlige meget store hovedpuder. Manden min har fablet om dem lige siden og endte faktisk med at ønske sig en i fødselsdagsgave. Jeg trevlede nettet tyndt efter Østrigske hovedpuder, men endte med at købe en på ebay via UK. Den er stor og dejlig og 80x60 cm. Så med til gave fulgte 2 sæt hjemmelavet betræk.

Nuuuj, hvor blev ungerne misundelige på farmands hovedpude. Men man kan jo ikke blive ved med at købe puder i england, når nu puderne i IKEA koster 19 kr eller deromkring vel?
Så her er den jeg har syet til Bastian. Den er også 80x60 cm og fyldt med lidt over 1½ IKEA pudes indhold.
Den er syet i stof jeg har arvet fra min mor - det er virkelig dejlig blødt/glat. Og har faktisk fået betræk i samme stof. Bastian ELSKER sin nye pude og slæber den med alle steder i huset.

Silje har også fået en - også syet af stof fra gemmerne. Engang i mellem er det altså billigt, at gøre familien glad :-)

Her ser i Bastians:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar