onsdag den 29. august 2012

Ide: Maddyr

Se lige hvad ungerne kom hjem med! Skønne fine sjove maddyr. Silje, Emil og Bastian havde været kreative hos farmor. Jeg synes det er alletiders gode ide. Lige til at samle op en dag, man mangler en god beskæftigelse! Det kræver jo ikke det store. Diverse madvarer og et par tandstikker og en masse fantasi.
Mine unger havde haft en fantastisk eftermiddag og var meget stolte af deres kreationer!

Ideen kan bruges derhjemme med dine egne unger eller til børnefødselsdagen. Jeg tror også voksne vil synes det er sjovt, at konkurrere om at lave det flotteste dyr og gå amok med vilde øjne og persillehår!


Hvis det ikke liiige er den ide du vil bruge til voksenfesten /vejfesten, så kan du prøve Tinas ide i stedet:
http://www.tinadalboge.dk/festideer/se-og-kom-gerne-med-en-sjov-leg-eller-konkurrence-maske-til-en-vejfest

1 kommentar:

  1. God ide med maddyerne. TRor jeg skal afprøve det en dag her i efteråret med mine to drenge :)
    Fin blog du har.

    -Linette

    SvarSlet