søndag den 25. november 2012

Er du også kreativ?

Hvis du også er kreativ, og måske ikke rigtig altid ved hvad du skal stille op med dine kreationer.. fx. hvem skal jeg dog forære denne skønne ting, som mine egne børn er for store til? Så vil jeg klart opfordre dig til at deltage i Frejvalds projekt.
Hun samler gaver ind til børn der er indlagt på hospitalet i julen. Du kan læse meget mere om projektet lige her:
 http://frejvald.blogspot.dk/2012/10/julegaver-til-indlagte-brn-vil-i-vre.html

Deltag OG / ELLER spred ordet i en fart!

Jeg har allerede fået lyst til at lave et par små stofdyr. Dem er mine egne børn for store til at synes er sjove.

Psssstt: Det er jo også alletiders lejlighed til lige at bruge et par rester mere!

Billedet er fra Frejvald.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar