torsdag den 28. marts 2013

Ide til nem nøglegenkendelse

Først fik jeg pip af at stå der foran min dør og dreje nøglerne rundt, for at finde den rigtige. Så fik jeg en ide. Neglelak! Jeg fik hjælp af en lille assistent. Silje malede alle nøglerne i forskellige farver. Og det virker. Fx er nøglen til vores blå hus nu malet blå!

Lidt efter stod jeg nede i vores lokale fitnesscenter. Her er 180 skabe i damernes omklædningsrum (for vildt!!! men det er en anden snak). Og jeg havde lidt glemt hvilke skab jeg havde valgt og mindst halvdelen havde jo en hængelås magen til min. Det er altså en møg-situation.

Men det problem kan også løses med neglelak. Nu har jeg en fin stribet hængelås med både pink, orange og turkis. Og kan styre direkte mod det rigtige skab uden pinlige episoder.

Ideen er hermed givet videre, hvis du skulle stå med samme udfordring.

Ja, vognmønten synes Silje også lige skulle have en tur. Lakken skaller lidt af med tiden, men så kan man jo male igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar