mandag den 22. april 2013

Beskyttelse til bærbar

Jeg har et fint neopren hylster til en bærbar computer - men hvad hjælper det, når den nye PC er 5 cm bredere end den gamle? Den kan bare ikke komme derind.
Den slags udfordringer er jo heldigvis til for at løses, ikk!

Jeg tænkte dog længe over hvilke lukke løsning jeg ville have og ved ikke helt, om denne kommer til at fungere eller hjørnerne ender med at flappe.
Først tænkte jeg "STOR KNAP" , men den vil være i vejen, når man skal smutte pc´en ned i rygsækken til alle papirene der er dernede i forvejen.
Så "VELCRO" , men folde om løsningen gør at velcro så skal sidde 2 steder og man ligesom skal åbne 2 gange - det gider jeg ikke.
Så det blev til denne store mønstrede elastik, som har ligget og kukkeluret i min skuffe i flere år.
Elastikken er syet fast på åbningens ende side



Jeg har også tagget dette indlæg med gave GDS, fordi det måske var en ide, til en hjemmesyet gave?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar