mandag den 13. maj 2013

Silje har lavet karate-tøj

Mor jeg kan altså selv sy! Og jeg vil sy en karate jakke. og også en til build a bear. Jeps, sådan siger min 6-årige datter.
Hun måtte dog vente MEGET UTÅLMODIGT, på at jeg blev færdig med min "Ting til ting" og så gik vi igang med at tegne mønster og klippe.
Vi bruge Meedoms " Grundmønstre børnetøj".
Det sværeste for hende, var faktisk at klippe stoffet. Det er svært at styre saksen på den rigtige måde.
Men altså, hun blev færdig (med den til sig selv) og er meget stolt :-)

Hun har gået rundt i den i flere dage, mens Bastian som faktisk går til karate, har belært hende om stillinger og at hun "i hvert fald ikke" kan gå med det sorte bælte. SMIL

Jeg elsker bare, når mine børn selv vil og kaster sig ud i det kreative med at skabe noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar