tirsdag den 2. juli 2013

Fed Marimekko taske

Til alle jer der er trætte af at læse om børnefødselsdage og ikke har behov for den slags inspiration, kan jeg med fornøjelse meddele at i dag, har vi noget helt andet på tapetet.
En FED Marimekkotaske syet i Marimekko voksdug.
Perfekt til strandbrug og den slags. Og med indvendige lommer. Samme stof indvendig.
Hvis du klikker på etikketten "taske" her på bloggen, kan du se flere tasker i samme model(+ et par andre, der er faktisk 26 indlæg om tasker. Rødme. okay jeg kan godt li at sy tasker).

Tasken er et bestillingsarbejde fra en tidligere kollega, der havde set de andre tasker og havde det flotte stof liggende. Hun kontaktede mig og spurgte om jeg ville sy hende en. Hun har heldigvis været meget tålmodig, for jeg har haft alt for travlt.



Et inside foto. Her ser du indersiden af tasken med to lommer. En sort og en Marimekko med prikket kant.


Der var lidt stof til overs, så jeg har lavet en lille bonuspung der passer til tasken.

1 kommentar:

  1. Sikke en flot taske. Kunne godt tænke mig at vide hvor du har fundet mønsteret eller du selv har været igang med at designe for det var lige en jeg kunne tænke mig at lave

    SvarSlet