søndag den 6. oktober 2013

Halloween forberedelser. Spindelvævskappe uden syning


Der er langt mellem perioderne med tid til overs her i huset. Så vi er allerede begyndt at tænke Halloween. Og da jeg skal Halloween fest i Siljes SFO og skal være KLÆDT UD! (Åh åh). Men så faldt jeg over en spindelvævskappe og tænkte - Hallo - den må jeg da lave. Resultatet ser i herover. Silje blev fascineret og er nu også igang med en. Vi bli´r så fine!


Den kan laves helt uden at sy - du behøves bare en saks! Jeg har dog syet snorene på, da jeg tænker det nok er mere holdbart! Stof - ja det er et sort fleecetæppe fra Jydsk. Det var på tilbud til 35 kr.

Vil du også i gang? Så er der en fin tutorial / DIY på Halloween kostumet her:
http://www.deliacreates.com/2013/09/no-sew-halloween-spiderweb-cape-tutorial.html



Og i får også lige et billede derfra - det var det, jeg blev inspireret af: (Og nu mangler jeg jo så nok en hat- vil nogen mene??)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar