onsdag den 15. januar 2014

Januar-udfordringen. Det skrider fremad

Jeg fortsætter derudaf med Januar-udfordringen og finder de mest mærkelige ting i skuffer og skabe, som let kan smides ud. Sjovt ..(?) hvad man egentlig går og gemmer på. I dag var det skufferne i vores bryggers der fik en tur. Batterier i en størrelse vi aldrig bruger mere, skruer til ting jeg ikke engang ved om vi har mere osv.

I weekenden gik det virkelig godt - og lidt ud over grænserne for meningen med udfordringen. Men godt. Jeg havde valgt Siljes værelse til dagens hotspot. Det var virkelig tiltrængt kan i nok se på billedet herunder:


Jeg tog hende med derind og sagde, at nu skulle vi rydde op i 10 min. Så satte vi æggeuret og gik i gang. Efter 10 min. så der sådan her ud:

Men Silje skulle af sted på sin første spejderlejr (uden mor og far, hun har jo været afsted masser af gange sammen med os). Og hun glædede sig og var træt af at vente. Hun spurgte straks, om hun skulle af sted nu. Nej, først om 1 time. "Så kan du godt sætte det ur, så det først ringer når vi skal af sted mor. Og så fortsætter vi!!" lød det bestemt fra damen. Og så så der pludselig sådan her ud (vi fik også rykket lidt rundt på møblerne)
 
I kan tro hun er glad!
Og her er hun så - klar og på vej på Juleweekend (ja i Januar) med sine mikrospejdervenner.
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar