søndag den 12. januar 2014

Savlesmække med link til 2 mønstre.

De er altså ikke så skæve som de ser ud til, det er kameravinklen.
Savlesmække - dem kan man da ikke få for mange af vel? Jeg er jo så heldig at have fået en nevø mere og han er nu ½ år. Så jeg kunne ikke modstå fristelsen, til at få fyret nogle af alle de fine rester af til et par savlesmækker. (og en enkelt sutte-pose).

Da jeg jo ingen baby har hjemme, havde jeg intet at tegne af efter. Jeg måtte derfor ty til det store internet for modeller.

Den runde fandt jeg her: http://madebypetchy.blogspot.dk/2009/07/free-pattern-reversible-baby-bib.html

Og tørklædemodellen fandt jeg her: http://fruflittig.blogspot.dk/2012/02/diy-savlsmk.html

Der kommer sikkert flere - både tørklæde savlesmæk og almindelig savlesmæk -for jeg har masser af rester. Skal bare lige have sat tryklåse i disse først. Hvad bruger du dine rester til for tiden?

Obs: Savlesmække kan også være fin anvendelse for genbrugstøj. En elsket T-shirt eller andet, der er gået hul i, men har dejligt stof eller fint motiv!

Der kom også lige en lille barbapapa suttepose ud af projektet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar