onsdag den 2. april 2014

3 udgaver af "kyllinger på pind" fra 10 nye påskeideer

Mine kyller får en gyngetur i haven, inden de flytter indendørs.
Mange - inklusiv mig selv - er åbenbart faldet for ideen med påskekyllinger på pind. Den er også super nem at lave. Jeg brugte bare en lim-pistol og fandt en "lækker" pind i haven. Kyllingerne købte jeg i Netto. Så her ser i de 3 udgaver af kyllinger på pind, ideen som oprindelig blev vist i indlægget:
10 nye påskeideer

Mine efter de var flyttet ind fra haven, ser sådan her ud:


Lena fra www.1000ideer.dk har lavet en udgave der ser sådan her ud:
(Obs, det er en rigtig fin side med masser af fede ideer, så kig forbi hendes side!)


En dejlig dame jeg kender fra Slyngebarn, Maiken, har lavet denne udgave sammen med sin datter på 4 år:

Det at Maiken har lavet den med sin datter, har inspireret mig til at lave et indlæg med kreative påskeideer du kan lave med dine børn. Det kommer på bloggen snart, så kig forbi igen.

Du kan også vælge at følge med via bloglovin. Så får du automatisk update, når der kommer nye indlæg. KLIK her og tryk follow. Så ses vi!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar