mandag den 24. november 2014

Gang i gaveværkstedet




Så er der gang i gaveværkstedet hjemme hos os. Det var ungerne selv, der satte i gang.
Det er blevet til  "Lidt men godt".
Vi brugte en blanding af skrot-samlingen (Den vi har til skrotprojekter) og resterne fra sidste års "Shanes verden julekalender"

Jeg har også syet - men helt ærlig - så blev min pung med dobbeltlynlås ret kikset. Så den kan jeg desværre ikke vise frem. Øv altså. Nu havde jeg ENDELIG syet noget igen.

Men her får i ungernes kreationer.

Og så vil jeg da gerne lige minde om at jeg har en kategori, der hedder GAVE GDS her på bloggen, så hvis du vil have ideer til gaver voksne og børn selv kan lave,
så klik her: >> KLIK: GAVE GØR DET SELV <<

Hvis det er specifikt ideer til gaver børn selv kan lave, så lavede jeg sidste år, dette indlæg med
fede gør det selv gaver fra ungerne: >>KLIK for GDS gaver fra BØRN<<

Bastian har kreeret en fin bøtte til at gemme fingerringe eller mønter eller...?

Og en lidt mindre sag:


SIlje var mere ude i noget med en båd og en dame:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar