lørdag den 13. december 2014

Bagagemærker



Jeg er i gang med at lave små bagagemærker.

De er ret nemme at lave og jeg glæder mig allerede lidt til næste gang jeg skal rejse.
For jeg synes de er ret fine.
Og så er jeg RET SÅ træt af, at stå og udfylde de der strimler hver gang (Med en familie på 5, der har mindst 2 stykker bagage hver, så skal man skrive ret meget).

De ku jo også være en udemærket GDS gave.

I morges sætter jeg lidt på bloggen om HVORDAN de laves.
(Edit: Find vejledningen til at lave bagagemærker her: Bagagemærke tutorial)


Julehilsen Malene





MERE?

Hvis du gerne vil have flere GDS gave ideer, så klik her (Dette indlæg vil stå øverst, så scroll ned):

GDS gaveideer

Har du lyst til at følge bloggen via bloglovin, så klik her:

FØLG VIA BLOGLOVIN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar