lørdag den 25. december 2010

Julekjole i sidste øjeblik

Først-
Rigtig glædelig JUL alle sammen. Håber i har haft en skøn aften.

Denne julekjole til Silje blev jeg færdig med i går omkring kl 14, så det må da siges at være i sidste øjeblik. Men jeg er vældig tilfreds - og det var Silje heldigvis også. Hun fik nemlig selv lov at vælge, at der skulle en glimmerbamse på. Og så er der jo guld-båndet.

Jeg kan desværre ikke levere billeder af kjolen "in-action" da mit kamera ikke virker. Derfor kan jeg pt kun bruge mobilen og det kræver dagslys. Men hun så dejlig ud og jeg poster et billede snarest.
Modellen er EG. Jeg har faktisk ikke lavet så meget fra den bog, men hver gang jeg bruger den, bliver jeg faktisk glad for resultatet.
Jeg har givet den en del rød, men ikke mere, end at jeg også mener den kan bruges til andre lejligheder.
Kroppen er en blød strækbar cowboy-stof.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar