tirsdag den 6. september 2011

Travlt med livet

Uha, man kan jo nærmest have dårlig samvittighed overfor sin blog. Ingenting har jeg produceret længe (ud over en hulens masse god mad til min familie). Men jeg har altså så travlt med livet, så jeg finder ikke rigtig tiden til krea-ting.
Og så har jeg løbet en masse løb. Slots-sti-staffet med familie. Alle børn løb også, og var meget stolte bagefter. DHL med kollegerne og SMUK kvindeløbet i Hillerød - også med et par kolleger, dog ikke helt så mange.

I går var jeg til forældremøde, og der hæklede jeg NÆSTEN en hel blæksprutte. Torsdag og fredag er jeg på seminar, så måske den bliver færdig da. Måske noget andet strikket/hæklet sker. Symaskinen støver imens, men nu er det efterår, så jeg vender frygtligt tilbage.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar